مهم ترین بخش های رزومه کاری
نوشته شده توسط : مژده

رزومه نویسی

۱. اطلاعات تماس رزومه

مطمئن شوید که آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه، و سایر اطلاعات تماس خود را در نمونه رزومه کاری نوشته باشید. نوشتن اطلاعات تماس به صورت کامل، به کارفرما و مدیر استخدام این امکان را می دهد که خیلی راحت تر شما را پیدا کرده و برای مصاحبه کاری دعوت کند. دقت داشته باشید که از یک آدرس ایمیل حرفه ای استفاده کنید. در مقالات گذشته به تفصیل راجع به تشخیص حرفه ای بودن یا غیر حرفه ای بودن آدرس ایمیل و نحوه ساخت یک ایمیل با آدرس حرفه ای صحبت کرده ایم.

 

      برای مشاهده تقویم تاریخ امروز می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 

۲. تجارب کاری و سوابق شغلی در رزومه

شاید شما تا به حال یک کار تمام وقت و دایمی نداشتید، اما حتماً کارهایی را به صورت پروژه ای و پاره وقت انجام داده اید. حتماً کارهایی را که به صورت داوطلبانه و برای کسب تجربه انجام داده اید را در رزومه خود بنویسید.

 

۳. تحصیلات

با توجه به سطح تحصیلات و مدرک دانشگاهی، می توانید اطلاعات تحصیلی را در رزومه بنویسید. در ضمن می توانید فعالیت های فوق برنامه ای و خارج از کلاس خود در دانشگاه را در بخش های مختلف رزومه خود وارد کنید.

 

۴. مهارت های رزومه کاری

هر مهارت کوچک و بزرگ که برای شما در محیط کاری مفید است را در رزومه خود ارائه دهید. علاوه بر مهارت های بازاری و تخصصی حوزه کاری خود، مهارت های زبان و کامپیوتری خود را (هر قدر که کم و ناچیز باشد) را در نمونه رزومه کاری خود بنویسید و آن ها را به کارفرمای احتمالی خود ارائه دهید.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c/





:: برچسب‌ها: رزومه استاندارد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: